iamontheotherside

Plugg & bowling

Publicerad 2016-08-03 12:36:37 i Allmänt,

Den här veckan har hittills mest kretsat kring plugg. Branding kursen som vi läser är helt teoretisk, och kräver mycket läsande. Vilket vi inte riktigt är vana vid från Malmö. Både jag och Hanna är iaf fast beslutna vid att inte hamna efter, och försöker därför läsa det vi ska varje vecka (den här veckan var det ca 70 s...). Vår lärare i den kursen är lite skrämmande, men det känns som att han ändå vill att vi ska lyckas.

Idag fick vi iaf lite paus från läsandet, vi hade en träff med de andra internationella studenterna. Skolan bjöd först på pizza, och sedan fick vi åka buss till en bowlinghall. Jag har knappt spelat det alls innan, senaste gången måste varit när jag var 10 kanske. Så för mig gick det väl sådär... Men jag fick in en strike!!! Flutura däremot var jätteduktig, och Hanna med! Det var kul att komma ut från rummet lite och träffa lite folk.

Nu har vi gjort en instagram också, där vi kommer lägga upp massa bilder och videos! Följ oss gärna där med: iamontheotherside

//Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela